6 Παγκόσμιες Εταιρείες Που Δημιουργούν το Metaverse

  

6 Παγκόσμιες Εταιρείες Που Δημιουργούν το Metaverse

6 Global Companies Building up the Metaverse


Το metaverse εισέρχεται σε ένα στάδιο βαριάς ανάπτυξης. Μικρότερα έργα κρυπτονομισμάτων, δημιουργοί και παιχνίδια παράγουν περιεχόμενο και μετα-πλατφόρμες μαζί με τεράστιους τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Google και το Facebook (Meta). Καθώς η τάση έχει ανέβει, οι τεχνολογικοί γίγαντες με πλατφόρμες που ήδη συμπληρώνουν το μετα-σύμπαν έχουν αρχίσει τις δικές τους εξελίξεις. Η Google, για παράδειγμα, ακολουθεί μια λεπτή προσέγγιση που δίνει έμφαση στην επαυξημένη πραγματικότητα για να συνδέσει τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.


Το Meta, παλαιότερα γνωστό ως Facebook, έχει πάρει την αντίθετη κατεύθυνση και έχει κάνει προφανείς κινήσεις προς το metaverse. Αυτό περιλαμβάνει τη δημοσιοποιημένη μετονομασία του. Η εταιρεία διαθέτει ήδη βασικό υλικό VR και έχει το έργο κρυπτονομίσματος Libra.


Η Microsoft εστιάζει σε εικονικά γραφεία και περιβάλλοντα εργασίας στο μετασύμπαντο. Οι εταιρείες θα δημιουργήσουν μόνιμους εικονικούς χώρους για τους υπαλλήλους τους στους οποίους θα μπορούν να εργάζονται και να συνεργάζονται σε βαθύτερο επίπεδο από τις τυπικές βιντεοκλήσεις.


Ενώ το Binance δεν αναπτύσσεται ενεργά στο μετασύμπαν, παρέχει ουσιαστική υποδομή κρυπτονομισμάτων. Για παράδειγμα, το Binance NFT Marketplace συγκεντρώνει αγοραστές και πωλητές ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων metaverse. Η Binance προσφέρει επίσης ρευστοποιημένες αγορές για μάρκες metaverse για συναλλαγές.


Η Epic Games έχει δύο κύριες στρατηγικές μετασύμπλεξης. Πρώτον, προσπαθεί να βελτιώσει τη βάση της εμπειρίας χρήστη και την τεχνολογία της για να υποστηρίξει περισσότερους παίκτες. Θέλει επίσης να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν επαγγελματικά τρισδιάστατα στοιχεία για το metaverse.


Η China's Tencent είναι ένας από τους μεγαλύτερους εκδότες βιντεοπαιχνιδιών και παρόχους υπηρεσιών ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο. Ανέφεραν δημόσια την εστίασή τους στο gaming ως σημείο εισόδου στο metaverse με την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία τους.


Εισαγωγή 

Η οικοδόμηση του μετασύμπαντος θα πάρει χρόνο και προσπάθεια. Αλλά ποιος είναι εκεί έξω για να αναπτύξει την υποδομή που χρειάζεται; Ένα από τα σπουδαία πράγματα του μετασύμπαντος είναι ότι δεν μπορεί να δημιουργηθεί από μία μόνο οντότητα. Είναι ένας συνδυασμός πολλαπλών πτυχών της ζωής, της εργασίας και του παιχνιδιού. Οι μικρές ομάδες βρίσκονται στο ίδιο στάδιο με τις μεγάλες παγκόσμιες εταιρείες και ο καθένας μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση του metaverse. Η Ακαδημία Binance έχει συζητήσει προηγουμένως για μικρότερα έργα κρυπτονομισμάτων μεταβάσεων, αλλά εδώ θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς από τους μεγαλύτερους παίκτες στον κλάδο της τεχνολογίας.



Πώς χτίζουμε το μετασύμπαν;

Πριν βουτήξουμε στο τι κάνει κάθε εταιρεία, ας προσδιορίσουμε τι εννοούμε λέγοντας τη δημιουργία του μετασύμπαντος. Εάν χρειάζεστε επίσης μια ανασκόπηση του τι είναι το μετασύμπαν, διαβάστε το Τι είναι το μετασύμπαν; οδηγός. Η οικοδόμηση του μετασύμπαντος είναι παρόμοια ιδέα με τη δημιουργία του Διαδικτύου.

Πρέπει να αναπτύξουμε τόσο το περιεχόμενο όσο και την τεχνολογία που χρησιμοποιούμε για να συνδεθούμε. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα διαδραστικό παιχνίδι για να κερδίσετε, μια εικονική αγορά αγαθών ή μια μέθοδο που επιτρέπει διαλειτουργικές πλατφόρμες. Υπάρχει τεράστιος αριθμός δυνατοτήτων για να εξερευνήσει ο καθένας.


Γιατί ενδιαφέρονται οι εταιρείες να χτίσουν το μετασύμπαν;

Πολλές από τις εταιρείες που θα αναφέρουμε έχουν ήδη κορυφαίες πλατφόρμες σε βασικούς τομείς μετατροπής. Η Tencent έχει WeChat, η Meta έχει Facebook και Instagram και η Epic Games έχει Fortnite, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πλατφόρμες θα εμπλακούν με κάποιο τρόπο στο μετασύμπαν, επομένως είναι λογικό για τις εταιρείες να αναπτύξουν οι ίδιες λύσεις μετασύνδεσης.


Έχουμε δει επίσης μεγάλη επιτυχία από έργα κρυπτομεταβερνίκιων στην καινοτομία και τα έσοδα. Έργα όπως η νέα σχήματα ή άξονες Infinity, Decentraland και Roblox έχουν εμπνεύσει μια νέα γενιά των προγραμματιστών και των μεγάλων παγκόσμιων εταιρειών ίδια. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις και οι εταιρείες τεχνολογίας βρίσκονται πλέον σε έναν αγώνα δρόμου για να αναπτύξουν την τελευταία τάση της μεγάλης τεχνολογίας. Ας δούμε μερικά από τα μεγαλύτερα και τι μπορούμε να περιμένουμε.


Google

Σε μια συνέντευξη στο Bloomberg, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, εξήγησε την άποψή του για το μετασύμπαν ως έναν «εξελισσόμενο υπολογιστή με καθηλωτικό τρόπο με επαυξημένη πραγματικότητα». Στην πραγματικότητα, η Google έχει ήδη μεγάλη εμπειρία με την επαυξημένη πραγματικότητα με το προϊόν της Google Glass. Τον Νοέμβριο του 2021, η Google αναδιοργάνωσε επίσης τα τμήματα VR και AR σε μια νέα ομάδα Google Labs που περιλαμβάνει το ολογραφικό εργαλείο τηλεδιάσκεψης Project Starline.


Επί του παρόντος, η Google εστιάζει περισσότερο στη σύνδεσή μας μέσω επαυξημένων avatar που συνδυάζουν τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο. Αν και δεν έχουμε δει μια σταθερή πρόταση μεταστροφής από την Google, τα θεμέλια φαίνονται εκεί.


Το Facebook (Meta) 

Facebook ήταν εύκολα μια από τις πιο δυνατές φωνές σχετικά με την ανάπτυξη μεταστρεφών μεγάλης κλίμακας. Η εταιρεία άλλαξε ακόμη και το όνομά της σε Meta, δείχνοντας τη σοβαρότητά της στο θέμα, με το Facebook, το Instagram και το Oculus VR να είναι όλα κάτω από το εμπορικό σήμα. Είναι προφανές ότι ο Meta έχει ήδη την κυριότητα πολλών από τα βασικά στοιχεία του metaverse. Σε μικρότερη κλίμακα, μπορείτε ήδη να δείτε μερικές από τις μεταστροφικές τους εξελίξεις:


1. VR Messaging - σημαντικό για τη σύνδεση των χρηστών με καθηλωτικό τρόπο


2. Project Cambria - ένα ακουστικό VR συμβατό με τον κόσμο του Oculus Quest VR. 


3. Horizon Marketplace - ένα μέρος όπου οι αγοραστές, οι πωλητές και οι δημιουργοί μπορούν να ανταλλάσσουν ψηφιακά αγαθά.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg έχει ήδη σημειώσει τη σημασία των Non-Fungible Tokens (NFTs), των κρυπτονομισμάτωνκαι των blockchain στο μετασύμπαν. Με το έργο Libra να βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη, είναι πιθανό να το δούμε να ενσωματώνεται και στο μέλλον της Meta.


Η Microsoft

Πρωτογενή προσφορά Microsoft για την metaverse είναι Mesh για ομάδες λογισμικού της απελευθέρωσης το 2022. Προκύπτει άμεσα από την τάση εργασία από το σπίτι που μεγάλωσε ισχυρότερη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μαζί με τη νέα τρέλα metaverse. Το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο σε τυπικές συσκευές και σετ μικροφώνου-ακουστικού εικονικής πραγματικότητας για να δημιουργήσετε μια επίμονη εμπειρία εικονικού γραφείου.


Το κλειδί για την εμπειρία Mesh for Teams είναι η δημιουργία ενός εικονικού avatar που θα λειτουργεί ως η ψηφιακή σας ταυτότητα. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το avatar για να εξερευνήσετε εικονικές περιοχές και χώρους στον ψηφιακό κόσμο, μια σημαντική πτυχή οποιουδήποτε μετασύμπαντος.


 Το Binance

Το Binance διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στο μετασύμπαντο λόγω της σημασίας της κρυπτογράφησης και του blockchain. Το metaverse επιτρέπει τη δημιουργία νέων χρηματοοικονομικών συστημάτων και διαδικασιών και η Binance βοηθά στην παροχή της απαραίτητης υποδομής. Για παράδειγμα, το Binance NFT Marketplaceανταλλάσσουν NFT δημιουργεί ένα μέρος όπου αγοραστές και πωλητές μπορούν να εμπορευτούν εικονικά περιουσιακά στοιχεία από πολλαπλές αλυσίδες μπλοκ. Αυτό βοηθά στη βελτίωση της διαλειτουργικότητας μεταξύ διαφορετικών μετασυμπτωτικών οικοσυστημάτων.


Το Binance Exchange προσφέρει επίσης μια μεγάλη ποικιλία από ζεύγη κουπονιών metaverse. Η δημιουργία ρευστών αγορών για το metaverse συμβάλλει στην υποστήριξη της ανάπτυξης του κλάδου. Για να ξεκινήσετε τις συναλλαγές με διακριτικά Metaverse, ακολουθήστε τον Οδηγό αρχαρίων Binance για να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό και να αγοράσετε το πρώτο σας κρυπτονόμισμα.



Η Epic Games

Η Epic Games έχει αναμφισβήτητα μια από τις πιο ανεπτυγμένες πλατφόρμες μεταστράτους σήμερα: το Fortnite. Αυτό που ξεκίνησε ως απλά ένα παιχνίδι έχει μετατραπεί σε μια τεράστια κοινωνική πλατφόρμα και εικονικό κόσμο με πάνω από 350 εκατομμύρια παίκτες. Οι εικονικές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν μια ποικιλία από διασημότητες, επωνυμίες και συνεργασίες για τελετές βραβείων και συναυλίες.


Η Epic έχει δύο βασικούς στόχους όταν πρόκειται για το metaverse. Πρώτα θέλει να επεκτείνει το Fortnite σε μια πλατφόρμα που μπορεί να προσελκύσει και να υποστηρίξει περισσότερους από τους τρέχοντες 60 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Η Epic θέλει επίσης να καταστήσει το "περιεχόμενο 3D, AR και VR πιο προσιτό και να αναπτύξει το οικοσύστημα των δημιουργών, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για ένα ανοιχτό και διασυνδεδεμένο Metaverse". Αυτό θα επιτρέψει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει επαγγελματικό τρισδιάστατο περιεχόμενο και θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας της εμπειρίας του metaverse.




Η Tencent

Tencent λειτουργεί ως ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως και κατέχει επίσης τα κινεζικά κοινωνικά δίκτυα και τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων WeChat και Tencent QQ. Και οι δύο αυτοί τομείς είναι ουσιαστικοί για την ανάπτυξη του μετασύμπαντος. Για παράδειγμα, η Tencent QQ προσφέρει ήδη δυνατότητες παιχνιδιών, ηλεκτρονικού εμπορίου, μουσικής, ταινιών και φωνητικής συνομιλίας μέσα στην πύλη του web. Το WeChat παρέχει μια εφαρμογή πληρωμών για κινητά που μπορεί να συνδεθεί με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων του.


Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης κερδών, τα στελέχη της Tencent σημείωσαν τη σημασία της υποδομής τυχερών παιχνιδιών τους στην ανάπτυξη του metaverse. Η Tencent έχει ήδη πολλές εφαρμογές και έργα που λειτουργούν για χρήση. Σκοπεύει να πρωτοπορήσει στο gamification στο metaverse και να αξιοποιήσει την εμπειρία του στη βιομηχανία.


Ωστόσο, η Tencent έχει δώσει δημόσια λιγότερη έμφαση στη σημασία του υλικού VR από άλλα. Αντίθετα, αναζητά λύσεις λογισμικού για την αύξηση της συμμετοχής ενός παίκτη στο metaverse. Αυτό συνδέεται με το μερίδιό τους στην Epic Games, τους παραγωγούς του Fortnite και την Riot Games, εκδότη του League of Legends. Για αυτούς τους λόγους, η Tencent πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει τα βιντεοπαιχνίδια ως τη θέση της στο metaverse.




Κλείνοντας

Ο αγώνας για την ανάπτυξη του μετασύμπαντος είναι ήδη στο δρόμο. Αλλά σε αντίθεση με άλλες τεχνολογίες, υπάρχει πολύς χώρος στο μετασύμπαν για να καινοτομήσετε χωρίς επικάλυψη. Μετά την επιτυχία που σημειώθηκε με το crypto και το metaverse, γίγαντες όπως η Google και το Meta (Facebook) ήδη προσπαθούν να το ενσωματώσουν στα σχέδιά τους. Αλλά εδώ μπορεί να δούμε άμεσο ανταγωνισμό μεταξύ εταιρειών με μεγάλους προϋπολογισμούς και μικρών ομάδων κρυπτονομισμάτων. Ανεξάρτητα από το ποιος «κερδίζει», η καινοτομία και η ανάπτυξη είναι πιθανό να είναι ραγδαίες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι το Metaverse;

Κάνετε τη δική σας έρευνα (DYOR)

Λειτουργίες χρήσης Blockchain